Cara Nak Hilangkan Sakit Gastrik

Adakah saya pengidap diabetes. Hi allan ayah saya disahkan menghidap kanser buah pinggang dan dijadualkan untuk membuang buah pinggang yang sakit itu bulan Mei 2018.


Sakit Gastrik Amalkan 7 Bahan Semula Jadi Ini

FYI ayah saya juga seorang penghidap kencing manis asma dan darah tinggi.

. 20102017 saya di masukkan ke hospital pakar kluang masalah gastrik saya ada buat pemeriksaan darah bacaan 89 tapitapi doktor tak maklum pun berkenaan keputusan darah saya itu 27112017 saya juga ada ambi darah klinik 1malaysia bacaan 48 pula. Puan Syafidah jika bacaan. Beliau juga berumur 66 tahun overweight lately sering gastrik dan sakit2 badan terutama tulang belikat dan lenguh2 lengan.

Allan chai di 27112017 pada 2317.


Cara Hilangkan Gastrik Angin Cara Mudah Untuk Anda


Cara Cepat Hilangkan Gastrik Lakukan Ini Untuk Kelegaan Segera


Petua Tradisional Untuk Hilangkan Gastrik Ubat Gastrik Terbaik


An Nusrah Bekam Bone Adjustment Cara Cara Menghilangkan Gastrik Tanpa Ubat Jom Share Pada Kawan Kawan Tips Sihat Puasa Kami Ingin Kongsikan Tips Untuk Hilangkan Masalah Gastrik Angin Serbu Sembelit

Post a Comment

0 Comments

Ad Code